Preview: 2023 REVIEW: Coyote, een tool voor verkeersveiligheid die levens redt

2023 REVIEW: Coyote, een tool voor verkeersveiligheid die levens redt

Coyote, de toonaangevende provider van rijhulpsystemen, heeft vandaag de gedetailleerde resultaten bekendgemaakt van zijn inspanningen op 3 belangrijke gebieden:

Vincent Hébert, Managing Director van Coyote Systems Benelux:

Een veilige start van het nieuwe schooljaar!

Coyote herhaalt tijdens de Week van de Mobiliteit de actie van de voorbije jaren.

Coyote, een extra partner in noodsituaties voor Waals-Brabant

Waver, dinsdag 28 maart 2023 - Het waarschuwen van automobilisten in de buurt van noodsituaties wordt nu mogelijk in Waals-Brabant dankzij een samenwerkingsovereenkomst ondertekend door de gouverneur van de provincie op dinsdag 28 maart 2023 met het bedrijf Coyote Systems Benelux.

Verkeersveiligheid neemt een nieuwe wending dankzij voorspellende technologie

De snelheid vermindert met 10% in gevaarlijke bochten

COYOTE VERTROUWT OP ZIJN GEMEENSCHAP OM SNELHEIDS- BEPERKINGEN BIJ TE WERKEN

COYOTE, de Europese leider in geconnecteerde rijhulpdiensten, kondigt de uitrol van de functie voor het bijwerken van snelheidslimieten door de community aan. Sinds 1 oktober kunnen de le- den van de Coyote Community tijdens hun reis wijzigingen doorgeven inzake snelheidslimieten, ongeacht het gebruikte medium. Dit is een nieuwe demonstratie van de bijdrage dat het Coyote rijhulpsysteem levert om technologie en mensen te laten samenkomen, om haar Community altijd de meest betrouwbare informatie te bieden.

Meer
Vincent Hebert General Director, Coyote Systems Benelux